Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4843
Title: | НАПРЯМКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ІНТЕГРАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНІВ У НАЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВИЩИХ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ. |
Authors: | Шемигон, Н.Ю. Тарасова, Н.С |
Keywords: | іноземні студенти інтеграція, адаптація куратори навчальне середовище |
Issue Date: | 7-Apr-2016 |
Abstract: | У статті розглядаються питання інтеграції іноземних студентів у навчальне середовище вищого навчального закладу, аналізуються наукові підходи до визначення терміну «інтеграція», визначаються напрямки, які впливають на ефективність даного процесу. Було проведено соціологічне дослідження серед іноземних студентів які навчаються в Українській інженерно-педагогічній академії, яке показало, що цілеспрямована педагогічна підтримка з боку кураторів полегшує пристосування іноземних студентів до навчального середовища ВНЗ. Виділено два основних напрямки роботи кураторів. Перший -ознайомлення з особливостями навчання у конкретному навчальному закладі: допомога у встановленні контактів з робітниками деканатів, викладачами, українськими студентами, налагодження контактів всередині групи, у гуртожитку. Другий напрямок в інтеграції іноземних студентів до навчального середовища ВНЗ - ознайомлення з культурним фоном на тлі якого відбувається їх навчальна діяльність, а саме, ознайомлення з містом в якому відбувається навчання, традиціями та історією України що, в свою чергу, сприяє культурній ідентифікації з новою культурою та збереження власної культурної приналежності. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4843 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шемигон Н.Ю., Тарасова Н.С.docx | 88,69 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.