Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4832
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ В УМОВАХ ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗА МАТЕРІАЛАМИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Автори: Міршук, О.Є.
Ключові слова: вищий військовий навчальний заклад
магістр військово-соціального управління
опитування слухачів магістратури
Дата публікації: 7-кві-2016
Короткий огляд (реферат): У роботі наведені результати опитувань слухачів і викладачів магістратури військово-соціального управління щодо їх обізнаності у питаннях, пов’язаних із формуванням педагогічної компетентності офіцера. За результатами проведених наукових досліджень з’ясовані шляхи удосконалення підготовки магістрів військово-соціального управління в сучасних умовах. Окремий акцент зроблено на перспективних напрямах підвищення кваліфікації викладачів. Дослідження проводилось на базі Національної академії Національної гвардії України за підтримки інформаційно-аналітичного відділу Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4832
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міршук О.Є..docx41,32 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.