Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіршук, О.Є.-
dc.date.accessioned2016-04-07T06:24:28Z-
dc.date.available2016-04-07T06:24:28Z-
dc.date.issued2016-04-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4832-
dc.description.abstractУ роботі наведені результати опитувань слухачів і викладачів магістратури військово-соціального управління щодо їх обізнаності у питаннях, пов’язаних із формуванням педагогічної компетентності офіцера. За результатами проведених наукових досліджень з’ясовані шляхи удосконалення підготовки магістрів військово-соціального управління в сучасних умовах. Окремий акцент зроблено на перспективних напрямах підвищення кваліфікації викладачів. Дослідження проводилось на базі Національної академії Національної гвардії України за підтримки інформаційно-аналітичного відділу Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.uk_UK
dc.subjectвищий військовий навчальний закладuk_UK
dc.subjectмагістр військово-соціального управлінняuk_UK
dc.subjectопитування слухачів магістратуриuk_UK
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ В УМОВАХ ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗА МАТЕРІАЛАМИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міршук О.Є..docx41,32 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.