Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4706
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПОЗИТИВНОГО ВИХОВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Автори: Сергєєва, І. С.
Ключові слова: позитивне виховання
педагогічна технологія
французька мова
навчально-виховний процес
підвищення ефективності навчання
Дата публікації: 10-вер-2015
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано можливості застосування у процесі вивчення французької мови основних прийомів технології позитивного виховання: розрізнення людини та її вчинків, завчасне встановлення правил, використання позитивних тверджень, надання студентам максимально широкого вибору, визнання прав студента на емоції, пошук мотивів та запобігання поганої поведінки, збереження гнучкості у процесі контролю за виконанням правил, встановлення балансу між внутрішнім та зовнішнім локусами контролю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4706
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf237,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.