Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4706
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСергєєва, І. С.-
dc.date.accessioned2015-09-10T06:25:51Z-
dc.date.available2015-09-10T06:25:51Z-
dc.date.issued2015-09-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4706-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано можливості застосування у процесі вивчення французької мови основних прийомів технології позитивного виховання: розрізнення людини та її вчинків, завчасне встановлення правил, використання позитивних тверджень, надання студентам максимально широкого вибору, визнання прав студента на емоції, пошук мотивів та запобігання поганої поведінки, збереження гнучкості у процесі контролю за виконанням правил, встановлення балансу між внутрішнім та зовнішнім локусами контролю.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпозитивне вихованняuk_UK
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UK
dc.subjectфранцузька моваuk_UK
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UK
dc.subjectпідвищення ефективності навчанняuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПОЗИТИВНОГО ВИХОВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf237,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.