Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4706
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сергєєва, І. С. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-10T06:25:51Z | - |
dc.date.available | 2015-09-10T06:25:51Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-10 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4706 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано можливості застосування у процесі вивчення французької мови основних прийомів технології позитивного виховання: розрізнення людини та її вчинків, завчасне встановлення правил, використання позитивних тверджень, надання студентам максимально широкого вибору, визнання прав студента на емоції, пошук мотивів та запобігання поганої поведінки, збереження гнучкості у процесі контролю за виконанням правил, встановлення балансу між внутрішнім та зовнішнім локусами контролю. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | позитивне виховання | uk_UK |
dc.subject | педагогічна технологія | uk_UK |
dc.subject | французька мова | uk_UK |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UK |
dc.subject | підвищення ефективності навчання | uk_UK |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПОЗИТИВНОГО ВИХОВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 237,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.