Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4706
Название: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПОЗИТИВНОГО ВИХОВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Авторы: Сергєєва, І. С.
Ключевые слова: позитивне виховання
педагогічна технологія
французька мова
навчально-виховний процес
підвищення ефективності навчання
Дата публикации: 10-сен-2015
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано можливості застосування у процесі вивчення французької мови основних прийомів технології позитивного виховання: розрізнення людини та її вчинків, завчасне встановлення правил, використання позитивних тверджень, надання студентам максимально широкого вибору, визнання прав студента на емоції, пошук мотивів та запобігання поганої поведінки, збереження гнучкості у процесі контролю за виконанням правил, встановлення балансу між внутрішнім та зовнішнім локусами контролю.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4706
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf237,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.