Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4698
Title: | ГУМАНІСТИЧНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ |
Authors: | Штефан, Л.В. |
Keywords: | гуманістичний підхід інженер-педагог інноваційна активність інноваційна компетентність інноваційна культура інноваційна особистість модель спрямованість на інноваційну діяльність |
Issue Date: | 8-Sep-2015 |
Abstract: | У статті запропоновано підходи до обґрунтування моделі сучасного фахівця інженерно-педагогічної галузі як інноваційної особистості. При цьому ознакою останньої було визнано рівень сформованості інноваційної культури, до компонентів якої було віднесено спрямованість на інноваційну діяльність, інноваційну компетентність та інноваційну активність. Методологічним підґрунтям цієї роботи став гуманістичний підхід, який було реалізовано через адаптацію основних позицій теорії А. Маслоу. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4698 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.