Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефан, Л.В.-
dc.date.accessioned2015-09-08T11:46:15Z-
dc.date.available2015-09-08T11:46:15Z-
dc.date.issued2015-09-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4698-
dc.description.abstractУ статті запропоновано підходи до обґрунтування моделі сучасного фахівця інженерно-педагогічної галузі як інноваційної особистості. При цьому ознакою останньої було визнано рівень сформованості інноваційної культури, до компонентів якої було віднесено спрямованість на інноваційну діяльність, інноваційну компетентність та інноваційну активність. Методологічним підґрунтям цієї роботи став гуманістичний підхід, який було реалізовано через адаптацію основних позицій теорії А. Маслоу.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectгуманістичний підхідuk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectінноваційна активністьuk_UK
dc.subjectінноваційна компетентністьuk_UK
dc.subjectінноваційна культураuk_UK
dc.subjectінноваційна особистістьuk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.subjectспрямованість на інноваційну діяльністьuk_UK
dc.titleГУМАНІСТИЧНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf239,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.