Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4698
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штефан, Л.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-08T11:46:15Z | - |
dc.date.available | 2015-09-08T11:46:15Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-08 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4698 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано підходи до обґрунтування моделі сучасного фахівця інженерно-педагогічної галузі як інноваційної особистості. При цьому ознакою останньої було визнано рівень сформованості інноваційної культури, до компонентів якої було віднесено спрямованість на інноваційну діяльність, інноваційну компетентність та інноваційну активність. Методологічним підґрунтям цієї роботи став гуманістичний підхід, який було реалізовано через адаптацію основних позицій теорії А. Маслоу. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | гуманістичний підхід | uk_UK |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | інноваційна активність | uk_UK |
dc.subject | інноваційна компетентність | uk_UK |
dc.subject | інноваційна культура | uk_UK |
dc.subject | інноваційна особистість | uk_UK |
dc.subject | модель | uk_UK |
dc.subject | спрямованість на інноваційну діяльність | uk_UK |
dc.title | ГУМАНІСТИЧНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 239,64 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.