Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4698
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штефан, Л.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-08T11:46:15Z | - |
dc.date.available | 2015-09-08T11:46:15Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-08 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4698 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано підходи до обґрунтування моделі сучасного фахівця інженерно-педагогічної галузі як інноваційної особистості. При цьому ознакою останньої було визнано рівень сформованості інноваційної культури, до компонентів якої було віднесено спрямованість на інноваційну діяльність, інноваційну компетентність та інноваційну активність. Методологічним підґрунтям цієї роботи став гуманістичний підхід, який було реалізовано через адаптацію основних позицій теорії А. Маслоу. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | гуманістичний підхід | uk_UK |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | інноваційна активність | uk_UK |
dc.subject | інноваційна компетентність | uk_UK |
dc.subject | інноваційна культура | uk_UK |
dc.subject | інноваційна особистість | uk_UK |
dc.subject | модель | uk_UK |
dc.subject | спрямованість на інноваційну діяльність | uk_UK |
dc.title | ГУМАНІСТИЧНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 239,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.