Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4695
Назва: | ФУНКЦІЙНИЙ ПРОДУКТ ОСВІТИ У ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ |
Автори: | Васильєв, І. Б. |
Ключові слова: | методичні підходи психологічний продукт функційний продукт педагог професійного навчання педагогічна система когортний аналіз |
Дата публікації: | 8-вер-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Запропоновано методичні підходи до вивчення професійної педагогіки педагогами професійного навчання. Одним з таких підходів є акцентування уваги студентів не тільки на психологічному продукті педагогічної системи, але й свідомому привертанні їхньої уваги до функційного продукту. Досліджено роль функційного продукту в діяльності педагогів різних ланок системи освіти. Зроблено висновок про те, що функційний продукт, нецілеспрямовано одержуваний у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання, дорівнює цілеспрямовано формованому психологічному продукту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4695 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 237,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.