Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4695
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васильєв, І. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-08T11:23:55Z | - |
dc.date.available | 2015-09-08T11:23:55Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-08 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4695 | - |
dc.description.abstract | Запропоновано методичні підходи до вивчення професійної педагогіки педагогами професійного навчання. Одним з таких підходів є акцентування уваги студентів не тільки на психологічному продукті педагогічної системи, але й свідомому привертанні їхньої уваги до функційного продукту. Досліджено роль функційного продукту в діяльності педагогів різних ланок системи освіти. Зроблено висновок про те, що функційний продукт, нецілеспрямовано одержуваний у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання, дорівнює цілеспрямовано формованому психологічному продукту. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | методичні підходи | uk_UK |
dc.subject | психологічний продукт | uk_UK |
dc.subject | функційний продукт | uk_UK |
dc.subject | педагог професійного навчання | uk_UK |
dc.subject | педагогічна система | uk_UK |
dc.subject | когортний аналіз | uk_UK |
dc.title | ФУНКЦІЙНИЙ ПРОДУКТ ОСВІТИ У ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 237,61 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.