Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4695
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасильєв, І. Б.-
dc.date.accessioned2015-09-08T11:23:55Z-
dc.date.available2015-09-08T11:23:55Z-
dc.date.issued2015-09-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4695-
dc.description.abstractЗапропоновано методичні підходи до вивчення професійної педагогіки педагогами професійного навчання. Одним з таких підходів є акцентування уваги студентів не тільки на психологічному продукті педагогічної системи, але й свідомому привертанні їхньої уваги до функційного продукту. Досліджено роль функційного продукту в діяльності педагогів різних ланок системи освіти. Зроблено висновок про те, що функційний продукт, нецілеспрямовано одержуваний у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання, дорівнює цілеспрямовано формованому психологічному продукту.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectметодичні підходиuk_UK
dc.subjectпсихологічний продуктuk_UK
dc.subjectфункційний продуктuk_UK
dc.subjectпедагог професійного навчанняuk_UK
dc.subjectпедагогічна системаuk_UK
dc.subjectкогортний аналізuk_UK
dc.titleФУНКЦІЙНИЙ ПРОДУКТ ОСВІТИ У ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4.pdf237,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.