Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4694
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНІЙ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
Автори: Рубан, Н.П.
Ключові слова: технічна творчість
майбутній інженер
методична система
фахові дисципліни
знання
уміння
способи діяльності
зміст навчання
методи навчання
засоби навчання
форми навчання
Дата публікації: 8-вер-2015
Короткий огляд (реферат): В статті визначено концептуальні положення щодо методик навчання технічній творчості майбутніх інженерів за змістом, методами, засобами та формами навчання. Методична система повинна формувати знання майбутніх інженерів на всіх рівнях засвоєння навчальної інформації(від понятійно-орієнтовного до продуктивно- синтетичного). Організація та управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів повинні бути поступовими і неперервними - від одержання базових знань з дисципліни з існуючих технічних об’єктів і систем до їх вдосконалення, створення та прогнозування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4694
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf252,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.