Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРубан, Н.П.-
dc.date.accessioned2015-09-08T08:43:33Z-
dc.date.available2015-09-08T08:43:33Z-
dc.date.issued2015-09-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4694-
dc.description.abstractВ статті визначено концептуальні положення щодо методик навчання технічній творчості майбутніх інженерів за змістом, методами, засобами та формами навчання. Методична система повинна формувати знання майбутніх інженерів на всіх рівнях засвоєння навчальної інформації(від понятійно-орієнтовного до продуктивно- синтетичного). Організація та управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів повинні бути поступовими і неперервними - від одержання базових знань з дисципліни з існуючих технічних об’єктів і систем до їх вдосконалення, створення та прогнозування.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectтехнічна творчістьuk_UK
dc.subjectмайбутній інженерuk_UK
dc.subjectметодична системаuk_UK
dc.subjectфахові дисципліниuk_UK
dc.subjectзнанняuk_UK
dc.subjectумінняuk_UK
dc.subjectспособи діяльностіuk_UK
dc.subjectзміст навчанняuk_UK
dc.subjectметоди навчанняuk_UK
dc.subjectзасоби навчанняuk_UK
dc.subjectформи навчанняuk_UK
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНІЙ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf252,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.