Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4681
Title: ОСОБИСТІСНО-СПРЯМОВАНА МОДИФІКАЦІЯ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Authors: Сопнєва, Н.Б.
Keywords: професійна компетентність випускників
особистісно-спрямована модифікація навчального процесу
мотиваційно-вольова сфера студентів
світоглядна сфера студентів
ціннісні орієнтації
установки
форми контролю знань
Issue Date: 7-Sep-2015
Abstract: Стаття присвячена вивченню особистісно-спрямованих модифікацій навчального процесу з метою підвищення професійної компетентності випускників ВНЗ. Автор доводить, що для підготовки фахівців із високим рівнем професійної компетентності потрібне внесення ряду модифікацій у дидактичний процес, спрямованих на трансформацію мотиваційно-вольових і світоглядних сфер студентів. Серед зазначених модифікацій: переорієнтація виховного компонента навчального процесу на формування ціннісних установок і системи мислення студентів; зміну структури розміщення предметів і навчальних матеріалів згідно з рівнем розвитку психічних сфер студентів; розширення форм контролю знань.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4681
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf292,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.