Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4681
Title: | ОСОБИСТІСНО-СПРЯМОВАНА МОДИФІКАЦІЯ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
Authors: | Сопнєва, Н.Б. |
Keywords: | професійна компетентність випускників особистісно-спрямована модифікація навчального процесу мотиваційно-вольова сфера студентів світоглядна сфера студентів ціннісні орієнтації установки форми контролю знань |
Issue Date: | 7-Sep-2015 |
Abstract: | Стаття присвячена вивченню особистісно-спрямованих модифікацій навчального процесу з метою підвищення професійної компетентності випускників ВНЗ. Автор доводить, що для підготовки фахівців із високим рівнем професійної компетентності потрібне внесення ряду модифікацій у дидактичний процес, спрямованих на трансформацію мотиваційно-вольових і світоглядних сфер студентів. Серед зазначених модифікацій: переорієнтація виховного компонента навчального процесу на формування ціннісних установок і системи мислення студентів; зміну структури розміщення предметів і навчальних матеріалів згідно з рівнем розвитку психічних сфер студентів; розширення форм контролю знань. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4681 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.