Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4681
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сопнєва, Н.Б. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-07T12:06:18Z | - |
dc.date.available | 2015-09-07T12:06:18Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4681 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню особистісно-спрямованих модифікацій навчального процесу з метою підвищення професійної компетентності випускників ВНЗ. Автор доводить, що для підготовки фахівців із високим рівнем професійної компетентності потрібне внесення ряду модифікацій у дидактичний процес, спрямованих на трансформацію мотиваційно-вольових і світоглядних сфер студентів. Серед зазначених модифікацій: переорієнтація виховного компонента навчального процесу на формування ціннісних установок і системи мислення студентів; зміну структури розміщення предметів і навчальних матеріалів згідно з рівнем розвитку психічних сфер студентів; розширення форм контролю знань. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | професійна компетентність випускників | uk_UK |
dc.subject | особистісно-спрямована модифікація навчального процесу | uk_UK |
dc.subject | мотиваційно-вольова сфера студентів | uk_UK |
dc.subject | світоглядна сфера студентів | uk_UK |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UK |
dc.subject | установки | uk_UK |
dc.subject | форми контролю знань | uk_UK |
dc.title | ОСОБИСТІСНО-СПРЯМОВАНА МОДИФІКАЦІЯ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 292,84 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.