Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСопнєва, Н.Б.-
dc.date.accessioned2015-09-07T12:06:18Z-
dc.date.available2015-09-07T12:06:18Z-
dc.date.issued2015-09-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4681-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню особистісно-спрямованих модифікацій навчального процесу з метою підвищення професійної компетентності випускників ВНЗ. Автор доводить, що для підготовки фахівців із високим рівнем професійної компетентності потрібне внесення ряду модифікацій у дидактичний процес, спрямованих на трансформацію мотиваційно-вольових і світоглядних сфер студентів. Серед зазначених модифікацій: переорієнтація виховного компонента навчального процесу на формування ціннісних установок і системи мислення студентів; зміну структури розміщення предметів і навчальних матеріалів згідно з рівнем розвитку психічних сфер студентів; розширення форм контролю знань.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентність випускниківuk_UK
dc.subjectособистісно-спрямована модифікація навчального процесуuk_UK
dc.subjectмотиваційно-вольова сфера студентівuk_UK
dc.subjectсвітоглядна сфера студентівuk_UK
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UK
dc.subjectустановкиuk_UK
dc.subjectформи контролю знаньuk_UK
dc.titleОСОБИСТІСНО-СПРЯМОВАНА МОДИФІКАЦІЯ ДИДАКТИЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf292,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.