Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4679
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ПОЗИТИВНОГО ДОСВІДУ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Автори: Пермінова, А. В.
Ключові слова: інженерно-педагогічна освіта
методика навчання
інженер-педагог
швейне виробництво
зміст
методи
форми
засоби навчання
Дата публікації: 7-вер-2015
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто закономірності та тенденції розвитку існуючих методик навчання інженерів-педагогів швейного профілю протягом 1958-2010 рр. за певною структурою (мета – зміст (інженерна підготовка) – методи – форми – засоби (методична підготовка).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4679
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf309,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.