Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПермінова, А. В.-
dc.date.accessioned2015-09-07T11:22:10Z-
dc.date.available2015-09-07T11:22:10Z-
dc.date.issued2015-09-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4679-
dc.description.abstractУ статті розглянуто закономірності та тенденції розвитку існуючих методик навчання інженерів-педагогів швейного профілю протягом 1958-2010 рр. за певною структурою (мета – зміст (інженерна підготовка) – методи – форми – засоби (методична підготовка).uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженерно-педагогічна освітаuk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectшвейне виробництвоuk_UK
dc.subjectзмістuk_UK
dc.subjectметодиuk_UK
dc.subjectформиuk_UK
dc.subjectзасоби навчанняuk_UK
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ПОЗИТИВНОГО ДОСВІДУ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf309,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.