Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4679Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пермінова, А. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2015-09-07T11:22:10Z | - |
| dc.date.available | 2015-09-07T11:22:10Z | - |
| dc.date.issued | 2015-09-07 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4679 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто закономірності та тенденції розвитку існуючих методик навчання інженерів-педагогів швейного профілю протягом 1958-2010 рр. за певною структурою (мета – зміст (інженерна підготовка) – методи – форми – засоби (методична підготовка). | uk_UK |
| dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
| dc.language.iso | other | uk_UK |
| dc.subject | інженерно-педагогічна освіта | uk_UK |
| dc.subject | методика навчання | uk_UK |
| dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
| dc.subject | швейне виробництво | uk_UK |
| dc.subject | зміст | uk_UK |
| dc.subject | методи | uk_UK |
| dc.subject | форми | uk_UK |
| dc.subject | засоби навчання | uk_UK |
| dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ПОЗИТИВНОГО ДОСВІДУ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ | uk_UK |
| dc.type | Other | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 20.pdf | 309,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.