Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4653
Название: ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ-ТЕХНОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Авторы: Долуда, А.В.
Ключевые слова: інтеграція знань
диференційний підхід
інтегральний підхід
проектування підприємств
підприємства харчової промисловості (ПХП)
Дата публикации: 14-июл-2015
Краткий осмотр (реферат): Розглядаючи процес навчання студентів-технологів у ВНЗ як процес здобуття ними знань, вмінь і навичок з дисциплін різного спрямування (гуманітарної та соціально-економічної підготовки, природничо-наукової та професійно-практичної), спостерігаються такі особливості: диференційний підхід, коли студенти опановують окремі дисципліни та отримуються знання, вміння та навички з кожної з них; інтегральний підхід, коли вивчення окремої дисципліни вимагає об’єднання знань та навичок з окремих дисциплін в інтегральні вміння розв’язувати конкретні задачі, виконувати конкретні завдання майбутньої професійної діяльності. На нашу думку, саме урахування другої особливості повинне бути покладено в основу розробки сучасної методики навчання проектуванню підприємств харчової промисловості (ПХП).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4653
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет технологічний)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Doluda.docx12,51 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.