Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4653
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Долуда, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-14T11:12:54Z | - |
dc.date.available | 2015-07-14T11:12:54Z | - |
dc.date.issued | 2015-07-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4653 | - |
dc.description.abstract | Розглядаючи процес навчання студентів-технологів у ВНЗ як процес здобуття ними знань, вмінь і навичок з дисциплін різного спрямування (гуманітарної та соціально-економічної підготовки, природничо-наукової та професійно-практичної), спостерігаються такі особливості: диференційний підхід, коли студенти опановують окремі дисципліни та отримуються знання, вміння та навички з кожної з них; інтегральний підхід, коли вивчення окремої дисципліни вимагає об’єднання знань та навичок з окремих дисциплін в інтегральні вміння розв’язувати конкретні задачі, виконувати конкретні завдання майбутньої професійної діяльності. На нашу думку, саме урахування другої особливості повинне бути покладено в основу розробки сучасної методики навчання проектуванню підприємств харчової промисловості (ПХП). | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | інтеграція знань | uk_UK |
dc.subject | диференційний підхід | uk_UK |
dc.subject | інтегральний підхід | uk_UK |
dc.subject | проектування підприємств | uk_UK |
dc.subject | підприємства харчової промисловості (ПХП) | uk_UK |
dc.title | ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ-ТЕХНОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет технологічний) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Doluda.docx | 12,51 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.