Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4628
Название: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ |
Авторы: | Штефан, Л.В. Жога, А.В. |
Ключевые слова: | спосіб життя здоровий спосіб життя основи здорового способу здоров’язберігаючи технології |
Дата публикации: | 2-июл-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | Вирішення проблеми збереження власного здоров’я закладено у самій людині, у знанні та розумінні нею проблем формування, збереження, зміцнення і його відновлення, а також в умінні дотримуватися правил здорового способу життя. У контексті цього проблема превентивного виховання була і є однією з пріоритетних у системі психолого-педагогічних, медичних, правових, соціальних досліджень у різних країнах світу. В Україні вона набуває особливої гостроти, оскільки молодь формується у складних соціально-культурних та екологічних умовах, які віддзеркалюють неврівноваженість соціальних процесів. На початку нового тисячоліття не випадково виник новий термін – “салютогенез”, як нова парадигма оздоровлення особистості. Питання застосування здоров’язберігаючих технологій в освіті знаходяться сьогодні у колі уваги таких науковців, як В. Бальсевич, Л. Ващенко, М. Вієр, М. Єгупов, А. Іщенко, В. Оржеховська та інших. Аналіз цих робіт дозволив визначити значну увагу дослідників до проблеми превентивного виховання в освітянській теорії та практиці. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4628 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ShtefanZhoga.docx | 15,53 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.