Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4628
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ |
Автори: | Штефан, Л.В. Жога, А.В. |
Ключові слова: | спосіб життя здоровий спосіб життя основи здорового способу здоров’язберігаючи технології |
Дата публікації: | 2-лип-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Вирішення проблеми збереження власного здоров’я закладено у самій людині, у знанні та розумінні нею проблем формування, збереження, зміцнення і його відновлення, а також в умінні дотримуватися правил здорового способу життя. У контексті цього проблема превентивного виховання була і є однією з пріоритетних у системі психолого-педагогічних, медичних, правових, соціальних досліджень у різних країнах світу. В Україні вона набуває особливої гостроти, оскільки молодь формується у складних соціально-культурних та екологічних умовах, які віддзеркалюють неврівноваженість соціальних процесів. На початку нового тисячоліття не випадково виник новий термін – “салютогенез”, як нова парадигма оздоровлення особистості. Питання застосування здоров’язберігаючих технологій в освіті знаходяться сьогодні у колі уваги таких науковців, як В. Бальсевич, Л. Ващенко, М. Вієр, М. Єгупов, А. Іщенко, В. Оржеховська та інших. Аналіз цих робіт дозволив визначити значну увагу дослідників до проблеми превентивного виховання в освітянській теорії та практиці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4628 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ShtefanZhoga.docx | 15,53 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.