Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4610
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ
Автори: Масич, В.В.
Ключові слова: біологічна теорія здібностей
творчі здібності
природжені задатки
здібності студентів
Дата публікації: 2-лип-2015
Короткий огляд (реферат): Прихильники біологічної теорії здібностей стверджують, що здібності передаються у спадок, накопичуючись, немов якась таємнича енергія, з покоління в покоління: талановиті від талановитих, а бездарні від бездарних. При цьому стверджується, що межі розвитку здібностей фатально обумовлені природженими задатками. Теорія соціальної обумовленості здібностей розглядає розвиток здібностей як що відбувається виключно і неподільно під впливом соціального середовища, де головну роль грає виховання і освіту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4610
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Masich.docx12,94 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.