Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4610
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Масич, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-02T06:28:17Z | - |
dc.date.available | 2015-07-02T06:28:17Z | - |
dc.date.issued | 2015-07-02 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4610 | - |
dc.description.abstract | Прихильники біологічної теорії здібностей стверджують, що здібності передаються у спадок, накопичуючись, немов якась таємнича енергія, з покоління в покоління: талановиті від талановитих, а бездарні від бездарних. При цьому стверджується, що межі розвитку здібностей фатально обумовлені природженими задатками. Теорія соціальної обумовленості здібностей розглядає розвиток здібностей як що відбувається виключно і неподільно під впливом соціального середовища, де головну роль грає виховання і освіту. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | біологічна теорія здібностей | uk_UK |
dc.subject | творчі здібності | uk_UK |
dc.subject | природжені задатки | uk_UK |
dc.subject | здібності студентів | uk_UK |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Masich.docx | 12,94 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.