Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4610
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМасич, В.В.-
dc.date.accessioned2015-07-02T06:28:17Z-
dc.date.available2015-07-02T06:28:17Z-
dc.date.issued2015-07-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4610-
dc.description.abstractПрихильники біологічної теорії здібностей стверджують, що здібності передаються у спадок, накопичуючись, немов якась таємнича енергія, з покоління в покоління: талановиті від талановитих, а бездарні від бездарних. При цьому стверджується, що межі розвитку здібностей фатально обумовлені природженими задатками. Теорія соціальної обумовленості здібностей розглядає розвиток здібностей як що відбувається виключно і неподільно під впливом соціального середовища, де головну роль грає виховання і освіту.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectбіологічна теорія здібностейuk_UK
dc.subjectтворчі здібностіuk_UK
dc.subjectприроджені задаткиuk_UK
dc.subjectздібності студентівuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Masich.docx12,94 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.