Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4610
Название: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ
Авторы: Масич, В.В.
Ключевые слова: біологічна теорія здібностей
творчі здібності
природжені задатки
здібності студентів
Дата публикации: 2-июл-2015
Краткий осмотр (реферат): Прихильники біологічної теорії здібностей стверджують, що здібності передаються у спадок, накопичуючись, немов якась таємнича енергія, з покоління в покоління: талановиті від талановитих, а бездарні від бездарних. При цьому стверджується, що межі розвитку здібностей фатально обумовлені природженими задатками. Теорія соціальної обумовленості здібностей розглядає розвиток здібностей як що відбувається виключно і неподільно під впливом соціального середовища, де головну роль грає виховання і освіту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4610
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Masich.docx12,94 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.