Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4378
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
Автори: Ярмош, О. В.
Пугачова, А. В.
Ключові слова: маркетингова діяльність
маркетинговий потенціал
ефективність маркетингової діяльності
оцінки маркетингової діяльності
Дата публікації: 17-чер-2015
Короткий огляд (реферат): Маркетингова діяльність – є невід’ємною складовою діяльності підприємств різних сфер, форм господарювання та розмірів. Сьогодні ефективна маркетингова діяльність є одним з найдієвіших інструментів розвитку підприємства, збільшення рівня його прибутковості та конкурентоспроможності. Комплексний показник, що дозволяє визначити ефективність маркетингової діяльності підприємств, це маркетинговий потенціал.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4378
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YarmoshPugachov.docx12,41 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.