Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрмош, О. В.-
dc.contributor.authorПугачова, А. В.-
dc.date.accessioned2015-06-17T05:59:44Z-
dc.date.available2015-06-17T05:59:44Z-
dc.date.issued2015-06-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4378-
dc.description.abstractМаркетингова діяльність – є невід’ємною складовою діяльності підприємств різних сфер, форм господарювання та розмірів. Сьогодні ефективна маркетингова діяльність є одним з найдієвіших інструментів розвитку підприємства, збільшення рівня його прибутковості та конкурентоспроможності. Комплексний показник, що дозволяє визначити ефективність маркетингової діяльності підприємств, це маркетинговий потенціал.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UK
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіuk_UK
dc.subjectоцінки маркетингової діяльностіuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YarmoshPugachov.docx12,41 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.