Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4378
Title: ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
Authors: Ярмош, О. В.
Пугачова, А. В.
Keywords: маркетингова діяльність
маркетинговий потенціал
ефективність маркетингової діяльності
оцінки маркетингової діяльності
Issue Date: 17-Jun-2015
Abstract: Маркетингова діяльність – є невід’ємною складовою діяльності підприємств різних сфер, форм господарювання та розмірів. Сьогодні ефективна маркетингова діяльність є одним з найдієвіших інструментів розвитку підприємства, збільшення рівня його прибутковості та конкурентоспроможності. Комплексний показник, що дозволяє визначити ефективність маркетингової діяльності підприємств, це маркетинговий потенціал.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4378
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YarmoshPugachov.docx12,41 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.