Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4378
Название: ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
Авторы: Ярмош, О. В.
Пугачова, А. В.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
маркетинговий потенціал
ефективність маркетингової діяльності
оцінки маркетингової діяльності
Дата публикации: 17-июн-2015
Краткий осмотр (реферат): Маркетингова діяльність – є невід’ємною складовою діяльності підприємств різних сфер, форм господарювання та розмірів. Сьогодні ефективна маркетингова діяльність є одним з найдієвіших інструментів розвитку підприємства, збільшення рівня його прибутковості та конкурентоспроможності. Комплексний показник, що дозволяє визначити ефективність маркетингової діяльності підприємств, це маркетинговий потенціал.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4378
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
YarmoshPugachov.docx12,41 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.