Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4363
Назва: ПРОБЛЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ КОМПАНІЇ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
Автори: Дуднєва, Ю. Е.
Ключові слова: стратегічний менеджмент
економічна криза
постачальники
споживачі
антикризове стратегічне управління
нестабільность економіки
Дата публікації: 16-чер-2015
Короткий огляд (реферат): Стратегічна проблематика українських компаній пов’язана із загальною економічною кризою, критичним станом виробництва, втратою традиційних постачальників та споживачів продукції, дорожчанням ресурсів, знеціненням національної валюти тощо. Все це призводить до зростання актуальності та значущості методології антикризового стратегічного управління в умовах нестабільності економіки. Стратегічний менеджмент стає для сучасних компаній своєрідним алгоритмом існування в прогнозованих умовах середовища на довгостроковий період, дозволяючи заздалегідь отримати більш чи менш конкретне уявлення про майбутні показники зовнішнього та внутрішнього середовищ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4363
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudneva.docx13,27 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.