Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДуднєва, Ю. Е.-
dc.date.accessioned2015-06-16T11:56:11Z-
dc.date.available2015-06-16T11:56:11Z-
dc.date.issued2015-06-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4363-
dc.description.abstractСтратегічна проблематика українських компаній пов’язана із загальною економічною кризою, критичним станом виробництва, втратою традиційних постачальників та споживачів продукції, дорожчанням ресурсів, знеціненням національної валюти тощо. Все це призводить до зростання актуальності та значущості методології антикризового стратегічного управління в умовах нестабільності економіки. Стратегічний менеджмент стає для сучасних компаній своєрідним алгоритмом існування в прогнозованих умовах середовища на довгостроковий період, дозволяючи заздалегідь отримати більш чи менш конкретне уявлення про майбутні показники зовнішнього та внутрішнього середовищ.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectстратегічний менеджментuk_UK
dc.subjectекономічна кризаuk_UK
dc.subjectпостачальникиuk_UK
dc.subjectспоживачіuk_UK
dc.subjectантикризове стратегічне управлінняuk_UK
dc.subjectнестабільность економікиuk_UK
dc.titleПРОБЛЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ КОМПАНІЇ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudneva.docx13,27 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.