Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4024
Название: | КОНЦЕПЦІЯ ЛАТЕРАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ Е. БОНО ЯК ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Авторы: | Штефан, Л. В. |
Ключевые слова: | ділова гра інженер-педагог кейс концепція латеральне мислення метод творча діяльність тренінг |
Дата публикации: | 4-фев-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах впрова- дження інноваційних технологій. Серед методів цієї концепції подано такі, як методи: “Плюс – мінус – цікаво”; “Наслідки і результат”; “Альтернативи, можливості, вибір”, “Цілі, напрями, задачі ”, “Шість капелюхів мислення”. Їх використання в процесі органі- зації навчальних тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів сприяє активізації творчої діяль- ності студентів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4024 |
Располагается в коллекциях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shtefan.pdf | 241,07 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.