Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4024
Назва: КОНЦЕПЦІЯ ЛАТЕРАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ Е. БОНО ЯК ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Штефан, Л. В.
Ключові слова: ділова гра
інженер-педагог
кейс
концепція
латеральне мислення
метод
творча діяльність
тренінг
Дата публікації: 4-лют-2015
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах впрова- дження інноваційних технологій. Серед методів цієї концепції подано такі, як методи: “Плюс – мінус – цікаво”; “Наслідки і результат”; “Альтернативи, можливості, вибір”, “Цілі, напрями, задачі ”, “Шість капелюхів мислення”. Їх використання в процесі органі- зації навчальних тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів сприяє активізації творчої діяль- ності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4024
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shtefan.pdf241,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.