Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4024
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШтефан, Л. В.-
dc.date.accessioned2015-02-04T09:44:04Z-
dc.date.available2015-02-04T09:44:04Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4024-
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах впрова- дження інноваційних технологій. Серед методів цієї концепції подано такі, як методи: “Плюс – мінус – цікаво”; “Наслідки і результат”; “Альтернативи, можливості, вибір”, “Цілі, напрями, задачі ”, “Шість капелюхів мислення”. Їх використання в процесі органі- зації навчальних тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів сприяє активізації творчої діяль- ності студентів.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectділова граuk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectкейсuk_UK
dc.subjectконцепціяuk_UK
dc.subjectлатеральне мисленняuk_UK
dc.subjectметодuk_UK
dc.subjectтворча діяльністьuk_UK
dc.subjectтренінгuk_UK
dc.titleКОНЦЕПЦІЯ ЛАТЕРАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ Е. БОНО ЯК ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shtefan.pdf241,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.