Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4024
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штефан, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-04T09:44:04Z | - |
dc.date.available | 2015-02-04T09:44:04Z | - |
dc.date.issued | 2015-02-04 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4024 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах впрова- дження інноваційних технологій. Серед методів цієї концепції подано такі, як методи: “Плюс – мінус – цікаво”; “Наслідки і результат”; “Альтернативи, можливості, вибір”, “Цілі, напрями, задачі ”, “Шість капелюхів мислення”. Їх використання в процесі органі- зації навчальних тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів сприяє активізації творчої діяль- ності студентів. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | ділова гра | uk_UK |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | кейс | uk_UK |
dc.subject | концепція | uk_UK |
dc.subject | латеральне мислення | uk_UK |
dc.subject | метод | uk_UK |
dc.subject | творча діяльність | uk_UK |
dc.subject | тренінг | uk_UK |
dc.title | КОНЦЕПЦІЯ ЛАТЕРАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ Е. БОНО ЯК ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shtefan.pdf | 241,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.