Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4019
Название: | ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРАНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ” |
Авторы: | Ігнатюк, О. А. |
Ключевые слова: | авторитет педагога-дослідника викладацька діяльність діяльніс- ний характер навчання дидактичні принципи контекстне навчання магістрант науко- во-педагогічна підготовка педагогічні умови професійно важливі якості професійні знання шляхи підготовки |
Дата публикации: | 4-фев-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | Статтю присвячено проблемам професійної підготовки магістрантів спеціально- сті “Педагогіка вищої школи”. Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерської програми з педагогіки вищої шко- ли. Обговорюються особливості організації вивчення магістрантами навчальної дисциплі- ни “Практична підготовка та стажування” на підставі запровадження контекстного підходу. Показано, що магістрантами з’ясовано сутність науково-педагогічної роботи та визначено перелік професійно важливих якостей, які характеризують авторитет педаго- га-дослідника. Розкрито дидактичні принципи та педагогічні умови професійної підготов- ки, що сприятимуть формуванню готовності до науково-педагогічної діяльності майбут- ніх викладачів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4019 |
Располагается в коллекциях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Iunatuk.pdf | 246,27 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.