Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4019
Title: | ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРАНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ” |
Authors: | Ігнатюк, О. А. |
Keywords: | авторитет педагога-дослідника викладацька діяльність діяльніс- ний характер навчання дидактичні принципи контекстне навчання магістрант науко- во-педагогічна підготовка педагогічні умови професійно важливі якості професійні знання шляхи підготовки |
Issue Date: | 4-Feb-2015 |
Abstract: | Статтю присвячено проблемам професійної підготовки магістрантів спеціально- сті “Педагогіка вищої школи”. Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерської програми з педагогіки вищої шко- ли. Обговорюються особливості організації вивчення магістрантами навчальної дисциплі- ни “Практична підготовка та стажування” на підставі запровадження контекстного підходу. Показано, що магістрантами з’ясовано сутність науково-педагогічної роботи та визначено перелік професійно важливих якостей, які характеризують авторитет педаго- га-дослідника. Розкрито дидактичні принципи та педагогічні умови професійної підготов- ки, що сприятимуть формуванню готовності до науково-педагогічної діяльності майбут- ніх викладачів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4019 |
Appears in Collections: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Iunatuk.pdf | 246,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.