Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4019
Назва: ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРАНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ”
Автори: Ігнатюк, О. А.
Ключові слова: авторитет педагога-дослідника
викладацька діяльність
діяльніс- ний характер навчання
дидактичні принципи
контекстне навчання
магістрант
науко- во-педагогічна підготовка
педагогічні умови
професійно важливі якості
професійні знання
шляхи підготовки
Дата публікації: 4-лют-2015
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам професійної підготовки магістрантів спеціально- сті “Педагогіка вищої школи”. Автором розкрито особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності у слухачів магістерської програми з педагогіки вищої шко- ли. Обговорюються особливості організації вивчення магістрантами навчальної дисциплі- ни “Практична підготовка та стажування” на підставі запровадження контекстного підходу. Показано, що магістрантами з’ясовано сутність науково-педагогічної роботи та визначено перелік професійно важливих якостей, які характеризують авторитет педаго- га-дослідника. Розкрито дидактичні принципи та педагогічні умови професійної підготов- ки, що сприятимуть формуванню готовності до науково-педагогічної діяльності майбут- ніх викладачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4019
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iunatuk.pdf246,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.