Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4018
Назва: ПСИХОПЕДАГОГІКА ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ІНТЕРЕСУ
Автори: Дяченко, Л. М.
Ключові слова: психологія
педагогіка
педагогічна психологія
психопедагогіка
на- вчання
виховання
педагогічна дія
педагог
учитель
учень
Дата публікації: 4-лют-2015
Короткий огляд (реферат): У статті звертається увага на проблемні питання взаємовідношень між психоло- гією і педагогікою, особливо в царині практичної реалізації їхніх досягнень. Психопедагогі- ка розглядається як спосіб поєднання психологічної теорії з практикою навчання і вихо- вання. Автором проаналізовано погляди різних вчених, переважно пострадянського прос- тору, на феномен психопедагогіки: 1) як нову галузь наукових досліджень; 2) як деталіза- цію психології навчання через аналіз педагогічних дій вчителя; 3) як психологізацію педаго- гіки. Беззаперечною є орієнтація психопедагогіки на практику навчання і виховання, на „живу” взаємодію вчителя й учня. Серйозне удосконалення освітнього процесу можливе лише через застосування досягнень психології у практичній діяльності педагога, зокрема у кожній його педагогічній дії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4018
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diachenko.pdf274,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.