Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4018
Title: ПСИХОПЕДАГОГІКА ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ІНТЕРЕСУ
Authors: Дяченко, Л. М.
Keywords: психологія
педагогіка
педагогічна психологія
психопедагогіка
на- вчання
виховання
педагогічна дія
педагог
учитель
учень
Issue Date: 4-Feb-2015
Abstract: У статті звертається увага на проблемні питання взаємовідношень між психоло- гією і педагогікою, особливо в царині практичної реалізації їхніх досягнень. Психопедагогі- ка розглядається як спосіб поєднання психологічної теорії з практикою навчання і вихо- вання. Автором проаналізовано погляди різних вчених, переважно пострадянського прос- тору, на феномен психопедагогіки: 1) як нову галузь наукових досліджень; 2) як деталіза- цію психології навчання через аналіз педагогічних дій вчителя; 3) як психологізацію педаго- гіки. Беззаперечною є орієнтація психопедагогіки на практику навчання і виховання, на „живу” взаємодію вчителя й учня. Серйозне удосконалення освітнього процесу можливе лише через застосування досягнень психології у практичній діяльності педагога, зокрема у кожній його педагогічній дії.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4018
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diachenko.pdf274,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.