Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4018
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДяченко, Л. М.-
dc.date.accessioned2015-02-04T08:59:09Z-
dc.date.available2015-02-04T08:59:09Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4018-
dc.description.abstractУ статті звертається увага на проблемні питання взаємовідношень між психоло- гією і педагогікою, особливо в царині практичної реалізації їхніх досягнень. Психопедагогі- ка розглядається як спосіб поєднання психологічної теорії з практикою навчання і вихо- вання. Автором проаналізовано погляди різних вчених, переважно пострадянського прос- тору, на феномен психопедагогіки: 1) як нову галузь наукових досліджень; 2) як деталіза- цію психології навчання через аналіз педагогічних дій вчителя; 3) як психологізацію педаго- гіки. Беззаперечною є орієнтація психопедагогіки на практику навчання і виховання, на „живу” взаємодію вчителя й учня. Серйозне удосконалення освітнього процесу можливе лише через застосування досягнень психології у практичній діяльності педагога, зокрема у кожній його педагогічній дії.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпсихологіяuk_UK
dc.subjectпедагогікаuk_UK
dc.subjectпедагогічна психологіяuk_UK
dc.subjectпсихопедагогікаuk_UK
dc.subjectна- вчанняuk_UK
dc.subjectвихованняuk_UK
dc.subjectпедагогічна діяuk_UK
dc.subjectпедагогuk_UK
dc.subjectучительuk_UK
dc.subjectученьuk_UK
dc.titleПСИХОПЕДАГОГІКА ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ІНТЕРЕСУuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Diachenko.pdf274,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.