Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4012
Назва: ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Автори: Фіногєєва, Т. Є.
Ключові слова: інженер-педагог
професійне самовдосконалення
професійна спря- мованість
професійна компетентність
самостійна робота
педагогічні дисципліни
са- моконтроль
самооцінка
пси- хограмма інженера-педагога
система пізнавальних завдань
самоосвіта
Дата публікації: 4-лют-2015
Короткий огляд (реферат): Виконано аналіз поняття "інженер-педагог " в педагогічних і психологічних дослі- дженнях. Охарактеризовано типові завдання майбутніх інженерів-педагогів. Описано особливості формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостій- ної роботи з педагогічних дисциплін. Розглянуто питання розвитку самостійності як про- фесійно важливої якості особистості студентів інженерно - педагогічних спеціальностей у процесі самоосвіти, самооцінювання і самоконтролю. Запропоновано види самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей при виконанні пізнавальних за- вдань з дисципліни "Дидактичні основи професійної освіти".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4012
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Finohieieva.pdf539,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.