Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4012
Title: | ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН |
Authors: | Фіногєєва, Т. Є. |
Keywords: | інженер-педагог професійне самовдосконалення професійна спря- мованість професійна компетентність самостійна робота педагогічні дисципліни са- моконтроль самооцінка пси- хограмма інженера-педагога система пізнавальних завдань самоосвіта |
Issue Date: | 4-Feb-2015 |
Abstract: | Виконано аналіз поняття "інженер-педагог " в педагогічних і психологічних дослі- дженнях. Охарактеризовано типові завдання майбутніх інженерів-педагогів. Описано особливості формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостій- ної роботи з педагогічних дисциплін. Розглянуто питання розвитку самостійності як про- фесійно важливої якості особистості студентів інженерно - педагогічних спеціальностей у процесі самоосвіти, самооцінювання і самоконтролю. Запропоновано види самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей при виконанні пізнавальних за- вдань з дисципліни "Дидактичні основи професійної освіти". |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4012 |
Appears in Collections: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Finohieieva.pdf | 539,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.