Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4012
Title: ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Authors: Фіногєєва, Т. Є.
Keywords: інженер-педагог
професійне самовдосконалення
професійна спря- мованість
професійна компетентність
самостійна робота
педагогічні дисципліни
са- моконтроль
самооцінка
пси- хограмма інженера-педагога
система пізнавальних завдань
самоосвіта
Issue Date: 4-Feb-2015
Abstract: Виконано аналіз поняття "інженер-педагог " в педагогічних і психологічних дослі- дженнях. Охарактеризовано типові завдання майбутніх інженерів-педагогів. Описано особливості формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостій- ної роботи з педагогічних дисциплін. Розглянуто питання розвитку самостійності як про- фесійно важливої якості особистості студентів інженерно - педагогічних спеціальностей у процесі самоосвіти, самооцінювання і самоконтролю. Запропоновано види самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей при виконанні пізнавальних за- вдань з дисципліни "Дидактичні основи професійної освіти".
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4012
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finohieieva.pdf539,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.