Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіногєєва, Т. Є.-
dc.date.accessioned2015-02-04T08:27:04Z-
dc.date.available2015-02-04T08:27:04Z-
dc.date.issued2015-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4012-
dc.description.abstractВиконано аналіз поняття "інженер-педагог " в педагогічних і психологічних дослі- дженнях. Охарактеризовано типові завдання майбутніх інженерів-педагогів. Описано особливості формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостій- ної роботи з педагогічних дисциплін. Розглянуто питання розвитку самостійності як про- фесійно важливої якості особистості студентів інженерно - педагогічних спеціальностей у процесі самоосвіти, самооцінювання і самоконтролю. Запропоновано види самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей при виконанні пізнавальних за- вдань з дисципліни "Дидактичні основи професійної освіти".uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectпрофесійне самовдосконаленняuk_UK
dc.subjectпрофесійна спря- мованістьuk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UK
dc.subjectсамостійна роботаuk_UK
dc.subjectпедагогічні дисципліниuk_UK
dc.subjectса- моконтрольuk_UK
dc.subjectсамооцінкаuk_UK
dc.subjectпси- хограмма інженера-педагогаuk_UK
dc.subjectсистема пізнавальних завданьuk_UK
dc.subjectсамоосвітаuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІНuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Finohieieva.pdf539,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.