Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4012
Название: | ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН |
Авторы: | Фіногєєва, Т. Є. |
Ключевые слова: | інженер-педагог професійне самовдосконалення професійна спря- мованість професійна компетентність самостійна робота педагогічні дисципліни са- моконтроль самооцінка пси- хограмма інженера-педагога система пізнавальних завдань самоосвіта |
Дата публикации: | 4-фев-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | Виконано аналіз поняття "інженер-педагог " в педагогічних і психологічних дослі- дженнях. Охарактеризовано типові завдання майбутніх інженерів-педагогів. Описано особливості формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостій- ної роботи з педагогічних дисциплін. Розглянуто питання розвитку самостійності як про- фесійно важливої якості особистості студентів інженерно - педагогічних спеціальностей у процесі самоосвіти, самооцінювання і самоконтролю. Запропоновано види самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей при виконанні пізнавальних за- вдань з дисципліни "Дидактичні основи професійної освіти". |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4012 |
Располагается в коллекциях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Finohieieva.pdf | 539,88 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.