Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3937
Назва: НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ ОРГАНІЗАТОРІВ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ
Автори: Солошич, І. О.
Ключові слова: навчально-дослідні завдання
науково-дослідна компетентність
організатори природокористування
самостійна робота студентів
Дата публікації: 27-січ-2015
Короткий огляд (реферат): Динамічність змін і нові стратегічні орієнтири в розвитку економіки, політики, науки і технологій, об’єктивно висувають проблему якісної підготовки професійних кадрів в число пріоритетних. Основною вимогою до сучасного фахівця є здатність аналітично мислити і вміння застосувати сучасні наукові розробки на практиці. Тому важливою складовою роботи будь-якого вузу є формування науково-дослідної компетентності (НДК) студентів. Ефективним інструментом формування НДК майбутніх організаторів природокористування (ОП) є навчально-дослідні завдання (НДЗ), використання яких певним чином реалізується при викладанні дисципліни «Фізика» циклу математичної, природничо-наукової підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3937
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solosh.doc114,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.