Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3937
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСолошич, І. О.-
dc.date.accessioned2015-01-27T14:41:44Z-
dc.date.available2015-01-27T14:41:44Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3937-
dc.description.abstractДинамічність змін і нові стратегічні орієнтири в розвитку економіки, політики, науки і технологій, об’єктивно висувають проблему якісної підготовки професійних кадрів в число пріоритетних. Основною вимогою до сучасного фахівця є здатність аналітично мислити і вміння застосувати сучасні наукові розробки на практиці. Тому важливою складовою роботи будь-якого вузу є формування науково-дослідної компетентності (НДК) студентів. Ефективним інструментом формування НДК майбутніх організаторів природокористування (ОП) є навчально-дослідні завдання (НДЗ), використання яких певним чином реалізується при викладанні дисципліни «Фізика» циклу математичної, природничо-наукової підготовки.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectнавчально-дослідні завданняuk_UK
dc.subjectнауково-дослідна компетентністьuk_UK
dc.subjectорганізатори природокористуванняuk_UK
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UK
dc.titleНАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ ОРГАНІЗАТОРІВ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Solosh.doc114,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.