Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3937
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Солошич, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:41:44Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:41:44Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3937 | - |
dc.description.abstract | Динамічність змін і нові стратегічні орієнтири в розвитку економіки, політики, науки і технологій, об’єктивно висувають проблему якісної підготовки професійних кадрів в число пріоритетних. Основною вимогою до сучасного фахівця є здатність аналітично мислити і вміння застосувати сучасні наукові розробки на практиці. Тому важливою складовою роботи будь-якого вузу є формування науково-дослідної компетентності (НДК) студентів. Ефективним інструментом формування НДК майбутніх організаторів природокористування (ОП) є навчально-дослідні завдання (НДЗ), використання яких певним чином реалізується при викладанні дисципліни «Фізика» циклу математичної, природничо-наукової підготовки. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | навчально-дослідні завдання | uk_UK |
dc.subject | науково-дослідна компетентність | uk_UK |
dc.subject | організатори природокористування | uk_UK |
dc.subject | самостійна робота студентів | uk_UK |
dc.title | НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ ОРГАНІЗАТОРІВ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Solosh.doc | 114,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.