Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3925
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДАНИХ ДЛЯ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСПЕРСІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРИ НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Павленко, Л. В.
Ключові слова: інженери-педагоги
методика навчання
ознакові моделі опису даних
статистичні методи аналізу
експериментальні дані
програмні засоби
Дата публікації: 27-січ-2015
Короткий огляд (реферат): Знання та вміння використовувати різноманітні статистичні методи аналізу експериментальних даних є необхідною умовою підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Упровадження статистичних методів аналізу експериментальних даних на підприємствах і організаціях, а також у педагогічній діяльності дає можливість підвищити ефективність та конкурентоспроможність організацій, отримати додаткові прибутки та підвищити якість навчання. До підготовки інженерів-педагогів висуваються нові вимоги, майбутні фахівці повинні вміти швидко орієнтуватися в досліджуваних експериментальних даних та вміти обирати адекватні статистичні методи аналізу. Постає актуальна проблема, яка стосується розробки методики навчання проведення аналізу досліджуваних даних та вибору відповідного статистичного критерію для здійснення аналізу та отримання вірних розрахунків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3925
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlenko.doc396 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.