Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3925
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павленко, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:16:25Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:16:25Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3925 | - |
dc.description.abstract | Знання та вміння використовувати різноманітні статистичні методи аналізу експериментальних даних є необхідною умовою підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Упровадження статистичних методів аналізу експериментальних даних на підприємствах і організаціях, а також у педагогічній діяльності дає можливість підвищити ефективність та конкурентоспроможність організацій, отримати додаткові прибутки та підвищити якість навчання. До підготовки інженерів-педагогів висуваються нові вимоги, майбутні фахівці повинні вміти швидко орієнтуватися в досліджуваних експериментальних даних та вміти обирати адекватні статистичні методи аналізу. Постає актуальна проблема, яка стосується розробки методики навчання проведення аналізу досліджуваних даних та вибору відповідного статистичного критерію для здійснення аналізу та отримання вірних розрахунків. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | інженери-педагоги | uk_UK |
dc.subject | методика навчання | uk_UK |
dc.subject | ознакові моделі опису даних | uk_UK |
dc.subject | статистичні методи аналізу | uk_UK |
dc.subject | експериментальні дані | uk_UK |
dc.subject | програмні засоби | uk_UK |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДАНИХ ДЛЯ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСПЕРСІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРИ НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pavlenko.doc | 396 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.