Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, Л. В.-
dc.date.accessioned2015-01-27T14:16:25Z-
dc.date.available2015-01-27T14:16:25Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3925-
dc.description.abstractЗнання та вміння використовувати різноманітні статистичні методи аналізу експериментальних даних є необхідною умовою підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Упровадження статистичних методів аналізу експериментальних даних на підприємствах і організаціях, а також у педагогічній діяльності дає можливість підвищити ефективність та конкурентоспроможність організацій, отримати додаткові прибутки та підвищити якість навчання. До підготовки інженерів-педагогів висуваються нові вимоги, майбутні фахівці повинні вміти швидко орієнтуватися в досліджуваних експериментальних даних та вміти обирати адекватні статистичні методи аналізу. Постає актуальна проблема, яка стосується розробки методики навчання проведення аналізу досліджуваних даних та вибору відповідного статистичного критерію для здійснення аналізу та отримання вірних розрахунків.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженери-педагогиuk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectознакові моделі опису данихuk_UK
dc.subjectстатистичні методи аналізуuk_UK
dc.subjectекспериментальні даніuk_UK
dc.subjectпрограмні засобиuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДАНИХ ДЛЯ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСПЕРСІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРИ НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlenko.doc396 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.