Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3924
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ОСВІТНІХ САЙТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Автори: Павленко, М. П.
Ключові слова: освітній сайт
система
інженери-педагоги
психолого-педагогічні теорії
Дата публікації: 27-січ-2015
Короткий огляд (реферат): З метою визначення психолого-педагогічних засад розробки концепції використання сучасного освітнього сайту в навчанні інженерів-педагогів розглянемо особливості сучасної психолого-педагогічної теорії. Використання освітніх сайтів повинне ґрунтуватися на врахуванні психолого-педагогічних особливостей роботи користувачів у мережі в контексті освітньої діяльності з акцентом на ефективність подання знань для їхнього подальшого освоєння. У цьому випадку виникає потреба у використанні педагогічних та дидактичних принципів і методів для організації ефективної взаємодії користувача (студента) з інформаційним простором освітнього сайту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3924
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlenko (2).doc88 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.