Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3924
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ОСВІТНІХ САЙТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Автори: | Павленко, М. П. |
Ключові слова: | освітній сайт система інженери-педагоги психолого-педагогічні теорії |
Дата публікації: | 27-січ-2015 |
Короткий огляд (реферат): | З метою визначення психолого-педагогічних засад розробки концепції використання сучасного освітнього сайту в навчанні інженерів-педагогів розглянемо особливості сучасної психолого-педагогічної теорії. Використання освітніх сайтів повинне ґрунтуватися на врахуванні психолого-педагогічних особливостей роботи користувачів у мережі в контексті освітньої діяльності з акцентом на ефективність подання знань для їхнього подальшого освоєння. У цьому випадку виникає потреба у використанні педагогічних та дидактичних принципів і методів для організації ефективної взаємодії користувача (студента) з інформаційним простором освітнього сайту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3924 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pavlenko (2).doc | 88 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.