Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, М. П.-
dc.date.accessioned2015-01-27T14:14:34Z-
dc.date.available2015-01-27T14:14:34Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3924-
dc.description.abstractЗ метою визначення психолого-педагогічних засад розробки концепції використання сучасного освітнього сайту в навчанні інженерів-педагогів розглянемо особливості сучасної психолого-педагогічної теорії. Використання освітніх сайтів повинне ґрунтуватися на врахуванні психолого-педагогічних особливостей роботи користувачів у мережі в контексті освітньої діяльності з акцентом на ефективність подання знань для їхнього подальшого освоєння. У цьому випадку виникає потреба у використанні педагогічних та дидактичних принципів і методів для організації ефективної взаємодії користувача (студента) з інформаційним простором освітнього сайту.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectосвітній сайтuk_UK
dc.subjectсистемаuk_UK
dc.subjectінженери-педагогиuk_UK
dc.subjectпсихолого-педагогічні теоріїuk_UK
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ОСВІТНІХ САЙТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlenko (2).doc88 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.