Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3924
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павленко, М. П. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:14:34Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:14:34Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3924 | - |
dc.description.abstract | З метою визначення психолого-педагогічних засад розробки концепції використання сучасного освітнього сайту в навчанні інженерів-педагогів розглянемо особливості сучасної психолого-педагогічної теорії. Використання освітніх сайтів повинне ґрунтуватися на врахуванні психолого-педагогічних особливостей роботи користувачів у мережі в контексті освітньої діяльності з акцентом на ефективність подання знань для їхнього подальшого освоєння. У цьому випадку виникає потреба у використанні педагогічних та дидактичних принципів і методів для організації ефективної взаємодії користувача (студента) з інформаційним простором освітнього сайту. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | освітній сайт | uk_UK |
dc.subject | система | uk_UK |
dc.subject | інженери-педагоги | uk_UK |
dc.subject | психолого-педагогічні теорії | uk_UK |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ОСВІТНІХ САЙТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pavlenko (2).doc | 88 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.