Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3923
Назва: | ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ ПЕДАГОГА |
Автори: | Маркова, В. М. |
Ключові слова: | успіх успішність професійна успішність ефективність навчання професійна успішність педагог професійна діяльність |
Дата публікації: | 27-січ-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Глибокі соціальні, духовні й економічні зрушення, що відбуваються на межі третього тисячоліття в Україні, спонукають до реформування системи освіти, яка має сприяти утвердженню людини як найвищої соціальної цінності, найповнішому розкриттю її здібностей, задоволенню різноманітних освітніх потреб, забезпеченню пріоритетності загальнолюдських цінностей, гармонії стосунків людини і навколишнього середовища, суспільства і природи. Практична реалізація визначених завдань залежить від педагога, здатного вільно орієнтуватися в соціальних, природних, економічних, політичних умовах, розуміти особливості розвитку суспільства, оволодівати науковою інформацією. Професіонал у галузі освіти має глибоко усвідомлювати місце і роль освітніх процесів, систем у світовому культурному просторі, в його історичних закономірностях і етнографічних формах, поєднувати глибокі фундаментальні теоретичні знання й практичну підготовку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3923 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Markova.doc | 72 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.