Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3923
Назва: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ ПЕДАГОГА
Автори: Маркова, В. М.
Ключові слова: успіх
успішність
професійна успішність
ефективність навчання
професійна успішність
педагог
професійна діяльність
Дата публікації: 27-січ-2015
Короткий огляд (реферат): Глибокі соціальні, духовні й економічні зрушення, що відбуваються на межі третього тисячоліття в Україні, спонукають до реформування системи освіти, яка має сприяти утвердженню людини як найвищої соціальної цінності, найповнішому розкриттю її здібностей, задоволенню різноманітних освітніх потреб, забезпеченню пріоритетності загальнолюдських цінностей, гармонії стосунків людини і навколишнього середовища, суспільства і природи. Практична реалізація визначених завдань залежить від педагога, здатного вільно орієнтуватися в соціальних, природних, економічних, політичних умовах, розуміти особливості розвитку суспільства, оволодівати науковою інформацією. Професіонал у галузі освіти має глибоко усвідомлювати місце і роль освітніх процесів, систем у світовому культурному просторі, в його історичних закономірностях і етнографічних формах, поєднувати глибокі фундаментальні теоретичні знання й практичну підготовку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3923
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Markova.doc72 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.