Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3923
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаркова, В. М.-
dc.date.accessioned2015-01-27T14:12:41Z-
dc.date.available2015-01-27T14:12:41Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3923-
dc.description.abstractГлибокі соціальні, духовні й економічні зрушення, що відбуваються на межі третього тисячоліття в Україні, спонукають до реформування системи освіти, яка має сприяти утвердженню людини як найвищої соціальної цінності, найповнішому розкриттю її здібностей, задоволенню різноманітних освітніх потреб, забезпеченню пріоритетності загальнолюдських цінностей, гармонії стосунків людини і навколишнього середовища, суспільства і природи. Практична реалізація визначених завдань залежить від педагога, здатного вільно орієнтуватися в соціальних, природних, економічних, політичних умовах, розуміти особливості розвитку суспільства, оволодівати науковою інформацією. Професіонал у галузі освіти має глибоко усвідомлювати місце і роль освітніх процесів, систем у світовому культурному просторі, в його історичних закономірностях і етнографічних формах, поєднувати глибокі фундаментальні теоретичні знання й практичну підготовку.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectуспіхuk_UK
dc.subjectуспішністьuk_UK
dc.subjectпрофесійна успішністьuk_UK
dc.subjectефективність навчанняuk_UK
dc.subjectпрофесійна успішністьuk_UK
dc.subjectпедагогuk_UK
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UK
dc.titleЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ ПЕДАГОГАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Markova.doc72 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.